ΔΠΜΣ ΑΣΠΑΙΤΕ

Σαράντος Ψυχάρης

Sarantos Psycharis

Σαράντος Ψυχάρης
Καθηγητής

Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ)
Ηράκλειο Αττικής 141 21, Αθήνα
Τηλ: 6977 681075

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.gΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σπουδές

  • 1983: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Πτυχιούχος του Τμήματος Φυσικής.
  • 1988: Πανεπιστήμιο Γλασκόβης Μ. Βρετανίας. Τμήμα Φυσικής και Αστρονομίας. Διδακτορικό Δίπλωμα (Ph.D) στην γνωστική περιοχή Computational Physics. Τίτλος Διατριβής: «Topological Properties of Gauge Fields on a Lattice». Eπιβλέπων καθηγητής: Ι.Μ.Barbour. Βαθμός Άριστα.
  • 2002: Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην κατεύθυνση: «Νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών».

Ερευνητικά ενδιαφέροντα

  • Διασύνδεση της Προωθημένης εκπάιδευσης μέσα από συμμετοχή σε έρευνα.
  • Δημιουργία τηλεσκοπίου για ερευνητικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς, τη δημιουργία μετρεωλογικών σταθμών για την παρακολούθηση του μικροκλίματος μέσω εγκατάστασης GPS σε σχολικές μονάδες
  • Εκπόνηση των Γενικών Αρχών των Προγραμμάτων Σπουδών για την Εκπαίδευση των Επιμορφωτών και για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών
  • Αποτελεσματική χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην Δια Βίου Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών
  • Χρήση της μοντελοποίησης και της προσομοίωσης στην Εκπαίδευση των Επιστημών.
  • Χρήση της μεθόδου Monte Carlo και των αλγορίθμων Metropolis και Lanczos για την προσομοίωση φυσικών φαινομένων και την αριθμητική επίλυση μοντέλων.
  • Εκπαιδευτικές τεχνολογίες με χρήση γλωσσών προγραμματισμού όπως Java, Visual Basic, Fortran, ΧML, C++, MatLab, ModSim και προγραμμάτων όπως Flash Macromedia, Dreamweaver, Director, Inspiration, Interactive Physics , Modellus κλπ. για τη δημιουργία εφαρμογών σε επίπεδο Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την αξιοποίηση τους για δημιουργία διδακτικών σεναρίων
  • Η χρήση Δικτυακών εργαλείων για την αποτύπωση της συμπεριφοράς των εκπαιδευόμενων.

Διδακτικά ενδιαφέροντα

  • Εφαρμογές των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση
  • Παιδαγωγικές Εφαρμογές των Η/Υ, Εκπαιδευτική Τεχνολογία
  • Teaching and Learning and Research Methodology
  • Εφαρμοσμένη Διδακτική Φυσικών Επιστημών
  • Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Γενική Φυσική
  • Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με χρήση Νέων Τεχνολογιών
  • Οι Φυσικές Επιστήμες και η Διδασκαλία τους στο Ειδικό σχολείο
  • Εκπαιδευτική Μεθοδολογία έρευνας
  • Διαπροσωπικές σχέσεις και Επικοινωνία με χρήση Η/Υ
  • Γενική Διδακτική και Αρχές Παιδαγωγικής
  • Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες της Διδακτικής των Οικονομικών
  • Ηλεκτρονική και Ανώτερα Μαθηματικά

Επιλεγμένες δημοσιεύσεις

  1. Psycharis, S (2013). Exploring the Effects of the Computational Experiment Approach to the Epistemic Beliefs, the Motivation, the Use of Modeling Indicators and Conceptual Understanding in Three Different Computational Learning Environments. Journal of Education and Training Studies, Vol. 1, No. 1; April 2013-ISSN 2324-805X E-ISSN 2324-8068 http://redfame.com/journal/index.php/jets/article/view/32
  2. Psycharis,S., Chalatzoglidis,G., & Kalogiannakis,M.(2013). Moodle as a learning environment in promoting conceptual understanding for secondary school students. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, , 9(1), 167-176
  3. Psycharis, S (2013). The effect of the computational models on learning performance, scientific reasoning, epistemic beliefs and argumentation. . Computers & Education- Volume 68, October 2013, Pages 253–265 (DOI : 10.1016/j.compedu.2013.05.015).
  4. Psycharis,S., Botsari,E,..Mantas, P.,Loukeris,. D( 2013). The impact of the Computational Inquiry Based Experiment on Metacognitive Experiences, Modelling Indicators and Learning Performance. Computers & Education,CAE2501,PII:S0360-1315(13)00278-9, DOI: 10.1016/j.compedu.2013.10.001
  5. Psycharis, S., Botsari,E.& Chatzarakis, G.(2014)Examining the effects of learning styles, epistemic beliefs and the computational experiment methodology on learners’ performance using the Easy Java Simulator tool in STEM Disciplines Journal of Educational Computing Research- http://jrnledcompresearch.com/index.php/jecr-, Accepted for Publication

Επικοινωνία

email: buildupgrade@master.aspete.gr

Τηλ.:210-2896834
Κιν.: 6944-808251

ΑΣΠΑΙΤΕ
Σταθμός ΗΣΑΠ "Ειρήνη"
Ηράκλειο Αττικής 141 21

Βρίσκεστε εδώ: Αρχή Προσωπικό Σαράντος Ψυχάρης